15 Aralık 2010 Çarşamba

KARAR

   Uzun bir zaman yazmayıp gözlemlemeyi tercih ettim. Bu sürenin işime de yaradığını söyleyebilirim. Siyasetin, gündem yapılan olayların ne kadar gereksiz olduğunu fark edip, bundan sonra vurdum duymazlık yapıp, hayatımdan kitapları, siyaseti çıkarmaya, alışverişi, dedikoduyu, magazini, arabaları ve kapitalist düzenin benden istediği her şeyi almaya, atılan yalanlara inanmaya, sahte milliyetçilik yapıp amerikan mağazalarını yağmalamak için saatlerce beklemeye, insanları ayırmıyorum deyip içten içe onları aşağılamaya, dayak yiyen öğrenciler yerine orantısız üç kullanan polisleri desteklemeye, hergün köşe bucak kafeleri dolaşıp yardım etmem gerektiğinde elimi cebime atmamaya, benzinin litre fiyatının dünya rekoru olmasına rağmen susmaya, Amerikan Başkanının ve diğer yöneticilerinin wikileaks belgelerini kabul etmelerine rağmen başbakanımıza inanmaya, ...

"Doğru bize terstir" demeye karar verdim.

Keşke kararımı uygulayabilseydim de insanı gereksiz yere strese sokan, kaygılandıran, sinirlendiren olayları görmemezlikten gelebilseydim.